Bim ASUS 2.1 Ghz Laptop 749,00 TL - 15 Haziran 2012

Reklamlar
Bim Market ASUS 2.1 Ghz Laptop 749,00 TL - 15.06.2012

Bim Market 15 haziran - 22 haziran 2012 tarihleri arasında Asus marka diz üstü bilgisayar satışa sunuyor. Piyasa fiyatı 1100 TL civarı olan Asus Notebook Bim'de 749 TL'ye müşterilerinin beğenisine sunuluyor. İşletim sistemi Windows 7 olan cihazda 4 GB Ram ve 320 Gb HDD bulunmakta. Diğer özellikleri altta yer almaktadır.
İntel Pentium B950 işlemci 
 Orjinal Windows 7 Home Basic İşletim Sistemi 
 2,1 Ghz 
 4 GB Ram 
 HDD 320 Gb 5400 rpm 
 Vga İntel HD graphics 3000 (tümleşik) 
 15,6 Led Ekran Tft LCD Display 
 Bluetooth 3,0 
 Webcam USB 3,0 
 2 Yıl Garantili
bim 7 aralık,bim asus 7 aralık,7 aralık asus laptop,asus bim 7 aralık,bim asus 7 aralık aktüel,asus dizüstü bilgisayar 7 aralık 2012

26 yorum:

  1. RAM VE İŞLEMCİ DETAYLARINI YAYINLAR MISINIZ.
    RAM 667 Mİ 800 MÜ? İŞLEMCİ 2-4-6 ÇEKİRDEK YADA SANAL CEKİRDEK Mİ?

    YanıtlaSil
  2. Ekran kartı hakkında detaylı bilgi verebilirmisiniz.oyun performansı nedir? ekran kartı dahili mi harici mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bimin sattığı asus laptopun ekran kartı dahili ve basit oyunlar dışındaki oyunları kaldırmayabilir.Bu dizüstü bilgisayarı daha çok internete girip zaman geçirenler tercih etmeli.Yüksek performans bekleyenler üzülebilir...

      Sil
  3. işlemci, ram ve ekran kartını detaylarıyla anlatır mısınız?

    YanıtlaSil
  4. Minecraft oynanır mı bu lattopda arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahat oynarsın diye düşünüyorum

      Sil
    2. Hayır en fazla mario oynanır

      Sil
  5. Asusun hangi modeli acaba bilen varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahiden asusun hangi modeli bilen var mı? model yazmıyor.

      Sil
  6. Arkadaslar laptop ta ekran kartı on/board yanı ekran kartı ayrıyetten yok.Oyun oynamak ıçın kesinlikle almayın anca mario oynarsınız. İşlemciside çok kotu alınmaz bence

    YanıtlaSil
  7. Bence fiyat gercekten cok uygun ve oyun oynanir arkadaslar ekran karti hicte o kadar dandik diil sabahtan beri notebooku arastiriorum fiyatina gore gercekten cok iyi..

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar markası x54h-sx113d vasat bir alet iş görür hdmi olsaydı çok iyi olurdu ama galiba yok.

    YanıtlaSil
  9. bende bi benzeri var. bimden almıştım bende.gayet memnunum . pes10 gta san cod2 vs. oyunlar hiç kasımıyor gayet akıcı . bi zahmet cod 7 kassın 750 tl lik makineden bahsediyoruz
    + olarak usb 3.0 var her makinede bulunmaz bu özellik

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar bende bugün aldım ancak kutusundan işletim sisteminin cd si falan çıkmadı bi de diyorki windows 7 nin 30 günlük deneme sürümü ben bunu nasıl etkinleştiricem bilen var mı ? kutudan neler çıkması gerekiyor bende sadece laptop ve şarj aleti çıktı. ne laptop çantası var ne de faresi sizde de aynı böyle mi arkadaşlar çok acil lütfen cevap yazın arkadaşlar!!!

    YanıtlaSil
  11. SON yorum yzn kdrşim
    bi program onu yükle 30 günlük aktividetim tam sürüm yapsın programın ismide windows loader dı sanırım bi bunu yükle bi bakalım

    YanıtlaSil
  12. Abi Ben Bunu Almayı Kafama Koydum 1.cisi Asus oldugundan bi Avantajı var Ama Ekran Kartı Paylasımlı olması gerek. 4gb RAm Var Pc'de. Metin2 Wolfteam Sondestan Rappelz Counter 1.6 Mario :D Gibi oyunları çalıstırırmı ? . Oyle BlackOps Bf3 Gibi oyunlara takıntım yok oynamam yanii. Şimdiden Teşekkurler

    YanıtlaSil
  13. arkadaslar ben aldım gayette memnunum gold,medıa&markt,teknosa...gezmedıgım yer kalmadı bu ozellıkte en yakın fıyat 900tl veya 1050tl yanı işin aslı bu fıyata bu özellık 10 numara!

    YanıtlaSil
  14. bu pc yi almayı düşünüyoruz.ama kafama dvd okuyucusu takıldı.
    *optik 8x super multi with double layer
    parça hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen.
    birde age3,company of heroes,pes2008,euro truck,nfs ve dengi oyunları düşük grafiklerde oynayabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  15. leptop an numara pes 2012 pes 2013 ne var ne yoq oynatıyo çok memnunum bim ailesine teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Ya abi b işlemci nedemek ayrıca bimde işlemcisi i3 gözüküyor

    YanıtlaSil
  17. İşlemci intel core i3 Ayrıca ram 4gb değil burda öyle söylemişler ama Bim Mağazalarında 2gb gösteriyor 1033 yada 1333 mhz Ramların hızı ayrıca ekran kartı yok anakartın ekran kartını kullanıyor yanı ekran kartı gucunu ramdan çalıyor. bu leptopda hiç bir oyun oynanamaz counter-strike 1.5'de bile kasar ayrıca 800tl buna vercenize 800tl ye 2.el intel core i5 6gb ram 1gb ekran kartlı leptop alırsınız. :D

    YanıtlaSil
  18. bu bilgisayarda fifa 2008- fifa 2011 kasarmı? acaba arkadaslar bilen varmı?

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil